Friday, November 19, 2010

SaYa menulis lagi [AnynomouS]

maaf ye kwn2 ku...

this week saya gila meng'update' di blog ini.

Even saya xtaw apa yg saya nak tulis, saya tetap akan trus menulis...

hahahaha...

Semalam genap sebulan saya berkerja...

Alhamdulillah I love my job. I love my environment. I love my housemates.hihihi




Hope I can learn more as the time goes.


Semalam jugak birthday one of our group member.

CIK NORHIDAYU ABDULLAH.

Dikesempatan ini ingin saya mengucapkan

SELAMAT HARI LAHIR


Semoga kamu beroleh kejayaan didunia dan diakhirat

Jangan lupakan kami bila dah berjaya nanti

And one more,

nak kawin pun jgn lupa ajak kami...

Ku selaku wakil PM x sabar nak g Keratong yang maju jaya tu....=p

Neway, best of luck dear.

Semoga persahabatan kita semua akan kekal utuh walaupun kita berjauhan.

No comments:

Post a Comment